Kişiselleştirilmiş Dondurma Deneyimi – Magnum Store İstanbul

CFsgmRmUgAAmVWB

Markaların son zamanlar kendilerini farklılaştırmak için müşteri deneyimlerine kademeli olarak yaklaştığını görüyoruz. Deneyimsel pazarlama yaklaşımıyla müşteriler için farklı,sıradışı ve kişiselleştirilmiş deneyimler yaratılıyor. Bunun dünyadaki öneklerinden ikisi bilindiği üzere Starbucks ve Walt Disney’dir. Ürün ve hizmetlerde sadece rasyonel fayda değil o üründen alınan haz,değer ve fayda müşteride bambaşka bir duygu oluşturmaktadır.

Estetik anlayışı,insanın doğal ihtiyaçlarından biridir. Bir ürününü renginden,şekline,logosuna,satış yerinde konumlandırılmasına kadar birçok faktör farklılaştırmaya yardımcı olacak öğelerdir.

Bütün herkesin bağımlısı olduğu, yaz aylarında yemekten keyif alınan Magnum…

İngiltere/Hollanda kökenli Unilever şirketinin bir parçası olan ve birçok ülkede farklı isimlerle faaliyet gösteren dondurma markası Algida’nın bir ürünüdür.Ürünleri zevk ve damak tadına göre birçok ülkede farklılık göstermektedir.Türkiye’de bulunan çeşitlerinden bazıları ;Magnum Classic, Magnum Badem, Magnum Beyaz, Magnum Siyah Espresso, Magnum Pembe Nar ,Magnum Antep fıstığı, Beyaz Büyü (“White Magic”; çikolata ile karışık vanilyalı krema üzerinde beyaz çikolata ve badem) ,Winner (Candybar şeklindeki versiyonu; vanilyalı krema ve karamel üzerinde fıstık ile sütlü çikolata),Super Ego (fıstık ve vanilyalı krema üzerinde koyu çikolata ve badem), Magnum Gold ,Magnum 25.yıl.

Dünyada 22 ülkede 27 şehirde açılan dondurma denince pek çok kişinin aklına gelen Magnum`un artık mağazaları da var. Dünyanın pek çok şehrinde marketlerde satılan Magnum`ları bir üst seviyeye taşıyan Magnum mağazaları..

.indirMagnum3

Bu mağazalarda Magnum`unuzun üstünü istediğiniz gibi siz hazırlıyorsunuz. Yani klasik bir Magnum`unuzu sevdiğiniz eklentilerle bambaşka bir lezzet haline getirebiliyorsunuz. Olduğu şehirlerde büyük ilgi gören önünde sıralar oluşan bu Magnum mağazalarından biri de İstanbul’da açıldı. Hem de İstanbul’un en işlek caddelerinden olan Bağdat Caddesinde. Açılışı duyurulabilir hale getirmek için de İstanbul’a özel 3 boyutlu Magnum’lar tasarlayan Berrak Tüzünataç, Buse Terim, Ece Sükan, Tülin Şahin, Kerem Tunçeri ve Mert Aslan gecede kendi seçtikleri kaplama malzemelerinden yaptıkları ilk Magnum’larını konuklara ikram ettiler

.9036351221432292079

Magnum tutkunlarının; fındık, badem, fıstık, meyve parçaları hatta Türk damak tadına uygun lokum, gül yaprağı gibi renk renk farklı farklı kaplama malzemeleri ve Magnum’un özel çikolatası ile benzersiz lezzet harmonileri yaratabilecekleri Magnum Store İstanbul’da 1 milyona yakın farklı Magnum elde edilebiliyormuş.

Görüldüğü gibi Magnum müşterilerine kişiselleştirilmiş dondurmalarını yaratma deneyimi sunuyor. Neden lezzetli ve  bir o kadar da farklı konseptler yaratan dondurma deyince ”Magnum” denilmesini yadırgamamak gerekiyor demek ki 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s